Krachtig in het voortgezet onderwijs

De zomervakantie is voorbij en je bent vol goede moed begonnen op het voortgezet onderwijs. Je bent een paar weken aan de slag, maar je merkt dat je tegen bepaalde dingen aanloopt. Misschien heb je moeite met het wennen aan een nieuwe school en een nieuwe klas. Misschien lukt het je niet om je te concentreren tijdens de lessen en tijdens het maken van je huiswerk. Misschien raak jij wel uitgeput van school. Of zie je er elke dag weer tegenop om je bed uit te komen om naar school te gaan. Door middel van sport en spel, boksen, ademhalingsoefeningen en yoga gaan we ervoor zorgen dat jij weer Krachtig naar school kunt.

Tijdens deze training werken we aan de volgende thema's:

• Zelfvertrouwen
  • Wie ben ik en wat wil ik?
  • Focus en concentratie
  • Omgaan met tegenslag
  • Omgaan met anderen
  • En vooral veel plezier maken

Deze training is voor jongeren in klas 1 en 2 van het voortgezet onderwijs en is van oktober tot en met december.

De training gaat door als er minimaal 4 deelnemers zijn.